środa, 19 września 2012

Dekoracja Ciast numer 2

Ha!
Udało mi się czasopismo zakupić - ale ! - ale oczywiście nie to, że bez żadnych problemów.
W pierwszym kiosku "eee jeszcze nie mam drugiego numeru", w drugim - brak, w żabce "nie ma sprzedaży - kasa nie działa" (o retyyy), w trzecim "już nie ma, były tylko dwie sztuki"....eh i w czwartym Pani z uśmiechem stwierdziła, że ma, bo tym razem zamówiła więcej sztuk (no proszę ! jednak jak się chce, to można ruszyć głową)
Na szczęście ten numer jest w zwykłych rozmiarach - jakoś nie uśmiechało mi się targać przez pół miasta, w ulewie, wielkiej kartonowej podkładki.
W tym numerze dostajemy 3 rękawy, 3 końcówki i 2 złączki - więc uważam, że JESZCZE warto to kupić :)
Spijając herbatę na rozgrzanie (pogoda - horror) zaczynam lekturę :)




2 komentarze:

  1. Ja dziś w kiosku też widziałam tylko 2 sztuki, ale może ma gdzieś to na zapleczu? Bo w sumie po co zamawiać po 2 sztuki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem...kioski chyba mało zamawiają, jak ja szłam, to była godzina 9 i już nie było nic :/ myślałam, że znowu będę musiała pojechać do Galerii, do empika aby kupić czasopismo - obłęd

      Usuń