czwartek, 20 września 2012

Dekoracja ciast nr 2 - reklamacja

Oczywiście reklamować nie będę...(nie mam czasu, nie warto, nie chce mi się...) ale muszę przyznać ze smutkiem, iż rękawy cukiernicze które były w moim czasopiśmie Dekoracji Ciast są po prostu do bani. 
Pierwszy rękaw podarty był już od samego początku. Miał dwa pęknięcia...cóż.
Drugi pękł zanim jeszcze zaczęłam wyciskać krem. Widząc pęknięty pierwszy rękaw, z drugim obchodziłam się jak z jajkiem i robiłam wszystko z precyzją i ostrożnością chirurga. Ale po prostu po napełnieniu i lekkim zakręceniu z boku ponownie rękaw sie rozerwał i połowa kremu ściekła mi na stół...
Także!
Jeśli kupujecie ten numer i liczycie na te rękawy to stanowczo odradzam.
Może miałam pecha, a może są felerne.
Metalowe końcówki są w porządku.



24 komentarze:

  1. Oj, też się kiedyś nacięłam na takie buble w supermarkecie - pękły przy pierwszym użyciu. Teraz korzystam tylko z takich: http://trocheinnaspizarnia.pl/pl/p/Worek-cukierniczy-maly/102 I powiem szczerze, że mimo że teoretycznie są to rękawy jednorazowe, to ja je myję i z powodzeniem używam wielokrotnie.
    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna stronka, dzięki! Całkiem dobre ceny tam są z tego co widzę.

      Usuń
  2. Hmmm. szkoda, bo niektórzy nie maja rękawów i myślałam, ze to będzie dobry zestaw. Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego blogu:) Ja dodaje Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to buble
    ale polecam to, co mój tato zawsze robił (cukiernik z zamiłowania i wykształcenia) - używał papieru pergaminowego, który skręcał w tutkę i to był taki rękaw do dekoracji. Miał kilka ozdobnych metalowych końcówek, ale można było i bez nich pięknie udekorować torty, babeczki i inne (nie tylko) słodycze.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować. czasem domowe sposoby są najlepsze i dają najlepszy efekt.

      Usuń
  4. Ja nie mam rękawa i przydałby się, ale skoro tutaj taki bubel to nie ma co kupować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :( ja też się cieszyłam na te rękawy a tu lipa - 2 na 3 do śmieci

      Usuń
  5. :) Ja kupiłam, dziś użyłam pierwszego i był okej, tylko odrobinkę za wąski. Umyłam go i mam zamiar używać dalej :P A do nich na Twoim miejscu wysłałabym wiadomość! W końcu masz prawo wymagać, by rękaw był w całości - wiadomo nie oczekujmy cudów, ale chociaż mógłby być cały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara! nie wierzę, że udało Ci sie użyć tego bubla xD hah i jeszcze go umyć do ponownego użytku! chyba zostaniesz naszym Mistrzem! xD

      Usuń
  6. Ja też bym reklamowała! Nie wiem czy zwrócą Ci nowe czy nie, ale przynajmniej następnym razem zastanowią się co pakują do gazety!
    Ja mam dobre worki, próbowałam 2 i oba są dobre. Widocznie trafiłaś pechowo, ale powinnaś to zareklamować, w końcu głównie dla dodatków kupuje się takie gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba macie rację, zareklamuję, nic mnie to nie kosztuje.

      Usuń
  7. Oj ja muszę sprawdzić mój, wczoraj kupiłam i jeszcze nie rozpakowałam. Ja tez bym zareklamowała :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie to wogole nie dziwi ... cena i w/g ... kupujecie gazety z dodatkiem czyli w tym przypadku rekaw ... zawsze dodatki w gazetach sa do d.... , nie prosciej zamowic gadzety cukiernicze orginalne??
    szkoda ze firma tylko chce zarobic - wstyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz "dodatków" kupując tą gazetę liczymy również, że jest tam coś wartościowego w środku - porady lub informację. Plus oczywiście dodatki za które jednak płacimy, więc oczekujemy w miarę dobrej jakości. Więc kupujemy taką gazetę z wielu powodów. Nigdzie nie jest powiedziane, że za małe pieniądze należy nam się bubel.

      Usuń
    2. w zasadzie masz duzo racji ... szkoda ze tak cie sie trafilo ;/

      Usuń
  9. Olesia - oryginalny rękaw kosztuje około 10zł za 1 sztukę, a tutaj za 10zł są 3 rękawy cukiernicze i 3 końcówki, więc bardzie się opłaca, szczególnie dla osób, które nie dekorują ciast profesjonalnie tylko tak dla siebie, w domu :) Z resztą mi się wydaje, że te dodatki są dobre, a jeśli coś takiego się zdarzy jak tutaj, to trzeba reklamować. To tak jak kupić buty i mieć urwaną sznurówkę. Też pójdziemy reklamować, choć to tak naprawdę dodatek do butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. Kupując osobno taki rękaw zapłacimy dużo więcej.

      Usuń
    2. Witajcie ,tak czytam co napisaliście i powiem wam że miałam ten sam problem dwa rękawy poszły zanim je użyłam trzecim dokończyłam dzieło,ale już nie do użytku .Nie reklamowałam bo to jest bez sensu inne dodatki ok. Piszesz ze te rękawy nie dla profesjonalistów ,ale chociaż raz można by było nimi coś zrobić:)

      Usuń
  10. Wiecie co, kupiłam te rękawy, ale powiem szczerze, że nie wiem jak je mam założyć. A instrukcji w środku nie mogę znaleźć - o ile takowa jest. Pomóżcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze moich nie rozpakowałam, ale jutro sprawdze,czy czasem tez nie są uszkodzone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ja właśnie dzisiaj chce je sprawdzić mam nadzieje ze bedą dobre bo moj syn ma dziś urodziny a chciałam mu skończyć torta.Ja strzela co ja zrobię o jej

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie trzy moje rekawy z gazetki DEKORACJA CIAST pękły w czasie wyciskania-czyli są do kitu!!!!!Mam porządny kupiony kiedyś, zza 15 zł, używany kilkadziesiąt razy-i uwierzcie, nic się z nim nie dzieje, żadnych peknięć i żadnych przykrych niespodzianek w trakcie wyciskania.. literki-także badziew.....plastikowe foremki do osciskania masy cukrowej-tandeta.... zobaczymy jakimiż dalej będą nas zaskakiwac gadżetami.... jestem coraz bliższa rezygnacji z prenumeraty....
    JUSTYSIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z mojego jestem bardzo zadowolona, często korzystam i nic się nie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń