sobota, 1 września 2012

=)


Wciągnięta do zabawy zostałam przez Nutinkę i Berkę więc bardzo serdecznie dziękuję =)

A oto zasady:
- Nominuj 15 blogów, które twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
- poinformuj nominowanych blogerów o tym fakcie
- napisz o sobie 7 rzeczy, których inni nie wiedza
- podziękuj blogerowi, który cie nominował i dolącz do posta obrazek Versatile Bloger Award


Blogi które nominuję:
Bee

A teraz 7 rzeczy o mnie:
 1) Kocham Wielką Brytanię i jej historię, język angielski i ich kulturę i wszystko co jest z wyspami związane
2) jestem byłym emigrantem ;p
3) jestem strasznym nerwusem, łatwo się denerwuję i często się kłócę
4) jestem uczulona na truskawki, maliny, poziomki, porzeczki, brzoskwinię, niektóre jabłka i niektóre śliwki
5) Kocham zwierzęta - miałam już w domu chyba wszystkie możliwe - obecnie mam w domu Kotkę
6) Oprócz gotowania bardzo lubię robić, kleić, tworzyć, lepić biżuterię =)
7) Jeśli wysadzicie mnie na pustym polu z kartoflami ze 100zł w ręku - i tak te pieniądze wydam

7 komentarzy:

  1. bardzo mi miło, dziękuję! :*
    też kocham zwierzęta! :) wszystkie! :) mam psa i trzy koty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaak miło! Bardzo dzięuję za nominację. Postaram się coś skrobnąć o sobie w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję serdecznie za nominację :)

    OdpowiedzUsuń