czwartek, 30 sierpnia 2012

Tarta z wisienkami - do telefonu!

Pyszna, słodka, błyszcząca tarta owocowa!
Oczywiście to tylko zawieszka - brelok o wymiarach ok 2cm średnicy =)
Zastanawiałam się ostatnio, dlaczego te cudeńka są takie fajne,
bo każda rzecz którą zrobię, poleży u mnie maksymalnie 2 dni a potem znika (czasem nawet nie mam nic do powiedzenia) w rękach nowego właściciela -  mamy, przyjaciółki, kuzynki, sąsiadki...
Doszłam do wniosku, że najfajniejsze jest w tym to iż są po prostu takie malutkie =)
Drugą rzeczą jest na pewno fakt, że każda z tych rzeczy będzie jedyna w swoim rodzaju, bo robiona własnoręcznie =) 





6 komentarzy:

  1. Prawdziwe małe dzieło sztuki! Może zacznij się tym zajmować na szerszą skale? Ja z przyjemnością zakupiłabym takie cudeńko. A swoją drogą ile za takie cudo sobie życzysz? Tak teraz pooglądałam resztę i zakochałam się w czekoladowym ciastku i pączku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Kochana za miłe słowa =) ogólnie to póki co robię takie cudeńka z przyjemnością dla siebie innych osób i nie biorę za to pieniędzy =)wystawiam czasem kilka sztuk na allegro i nigdy nie wzięłam więcej niż 10zł. Za pączki chyba brałam 7zł.
      Ale i tak najbardziej mnie cieszy jak komuś się podoba i chce ponosić moje dzieło =)

      Usuń
  2. No to cena bardzo przystępna! Byłabym zachwycona gdybyś dała znać kiedy na allegro znajdzie się jakiś słodziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam Ci znać na pewno! =) mam w planie porobić teraz trochę większą "partię" i zdradzę że po cichu planuję małe rozdanie =)

      Usuń
  3. Świetnie! Mam nadzieję, że nie przegapię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze! One znikają, bo są tak słodkie, że ktoś je zwyczajnie zjada! ;)

    OdpowiedzUsuń