czwartek, 23 sierpnia 2012

Pizzerinki Winiary - testowanie

Ostatnio postanowiłam spróbować stosunkowo nowego produktu - Pizzerinek Winiary
Jest to dość dobry pomysł na szybki obiad - gdy np nie mamy pod ręką drożdży itd.
Właściwie nie byłam przekonana do tego produktu - generalnie nie lubię "paczkowanych" gotowców.
Ale spotkała mnie miła niespodzianka =) pizza była pyszna! Ciasto upiekło się bardzo smaczne, na chrupiąco. Z porcji wyszedł mi posiłek dla 3-4 osób. 
Nie robiłam małych pizzerinek tylko zrobiłam 3 średnie. 
Na początku miałam w planie ominąć sos dołączony do opakowania - pomyślałam, że będzie na pewno niedobry - no bo z paczki ?! Ale z drugiej strony....skoro testuję to testuję! Wykonałam sos zgodnie z instrukcją na opakowaniu ... i kolejny szok! Sos wyszedł super! Aromatyczny, ziołowy i dość gęsty.
Także podsumowując - jestem mile zaskoczona :) 



Proszę uprzejmie się nie śmiać z kształtów mojej pizzy =)
Talentu do kół nie mam...no i chciałam aby dwie pizzy zmieściły mi się na jednej blaszce więc musiałam je lekko nagiąć...:)




5 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem nieźle, może kiedyś wypróbuję ,jak nie będę miała czasu na pichcenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przykre, że skasowałaś mój komentarz. Nie napisałam go złośliwie, a jedynie zwróciłam uwagę na drobną nieścisłość i to z przymrużeniem oka. Pomyłki zdarzają się każdemu z nas.
    Cóż, szkoda, że nie szanujesz czytelników, którzy z uwagą czytają Twoje wpisy. Może kiedyś to docenisz. Ja już więcej niepokoić Cię nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam do Ciebie wiadomość :> że to był wypadek i że możesz dodać identyczny komentarz ponownie. Dziękuje za podpowiedź - faktycznie tam był błąd. Już poprawione :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja też talentu do kształtu nie mam hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj robię pizzerinki później dodam swoją fotkę

    OdpowiedzUsuń