poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Mega czekoladowe ciastko...

Pyszne, czekoladowe, przekładane kremem ciastko...zawieszka !
Tak tak..to kolejna sztuczna słodkość =)
Ulepiona z tej samej masy termo utwardzalnej co zawsze, ale tym razem nieco zaawansowana.
Bawiłam się trochę z silikonem i wymyśliłam, że jest to wspaniały dodatek do moich ulepionych słodkości.
Jak widać póki co robi jako krem - wygląda super.
Postanowiłam ulepić ciastko - markizę - z kremem w środku i z kremem na zewnątrz =)
Akurat ten egzemplarz jest brelokiem - zawieszką do telefonu.





9 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam zrobić takie zawieszki.. ale brak materiałów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę przyznać. Cała ta zabawa to dość droga inwestycja, chyba że użyjemy innych, tańszych odpowiedników ale niestety wypróbowałam już różne i muszę przyznać, że efekt był bardzo słaby i mizerny...

      Usuń
  2. oj, chcialabym taaakie ciacho!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zjeść czy przypiąć do telefonu? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widząc miniaturkę nie przypuszczałam, że trafię tu na.. zawieszkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak bardzo się cieszę że tu trafiłaś =)

      Usuń
  5. Ojej, strasznie bym chciała takie coś mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuję małe rozdanie w przyszłym tygodniu =p

      Usuń