czwartek, 23 sierpnia 2012

Jakie śniadania jadacie?

Ja uwielbiam chrupkie pieczywo...
To z nich tworzę kanapeczki na mój pierwszy posiłek dnia :)
Przetestowałam już kilka firm jeśli chodzi o pieczywo chrupkie i przyznaje, że moim numerem 1 jest WASA. Smakuje najlepiej i ma bardzo duży wybór.



Do tych kanapeczek powyżej użyłam pieczywa chrupkiego WASA 3 zboża - ten rodzaj jest moim ulubionym - bardzo chrupkie i smaczne.



Do krojenia fajnych fal używam specjalnego nożyka - jest to bardzo tania rzecz a robi fajne ozdóbki


 Natomiast do tych kanapeczek poniżej użyłam pieczywka Wasa Lekkiego Pszennego - jest nieco delikatniejsze.


7 komentarzy:

  1. pyszne kanapeczki!
    ja sniadanie najczesciej jem na slodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie :) Ja rzadko jednak jem kanapki na śnaidanie, lubię urozmaicać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kanapeczki zawsze smakują, od samego patrzenia można zgłodnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śniadania .. wejdź na mojego bloga to się przekonasz co uwielbiam i od czego sie uzależniłam na każdy poranek ;)
    ty zaczynasz dzien bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogę jadać takiego pieczywa:(
    No ale smaczne są takie kanapeczki:)
    Ja również lubię poszaleć na śniadanie:)
    Różnego rodzaju kanapeczki, tosty, jogurty, serki, przede wszystkim mleko , płatki:))
    Naleśniki.. ale to już raczej bardziej na obiad;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym takie kanapeczki z chęcią zjadła na kolację, śniadania u mnie zdecydowanie na słodko:)

    OdpowiedzUsuń