piątek, 31 sierpnia 2012

Drugie śniadanie

Drugie śniadanko było dziś dość skromne, a to z tej przyczyny, iż owsianka na śniadanie wciąż mnie zapychała :)
Ale i tak postanowiłam wypić pyszną kawkę z mlekiem i coś schrupać.
Postanowiłam wypróbować Snacki od firmy Sonko =)
Zjadłam je sobie z serkiem waniliowym Danio i wyszło pyszne połączenie !
Lekkie i smaczne, przyjemnie się chrupało =)




Kilka informacji które mogą się przydać:

Paczka Pop Cool Snack Delicate ma 60g.
Porcja - 30g - ma: 116kcal, 0,3g tłuszczu, 0,12 cukru, 0,7g błonnika.
Jest również dopiska, że snacki są bez konserwantów, bez aromatów i barwników oraz są w 100% naturalne i są wypiekane bez tłuszczu,

Natomiast Pop Cool Snack Original - paczka ma również 60g:
Porcja 30g ma: 113kcal, 1,1g tłuszcz, błonnik 4,0g, 0,24g cukry
Te są pełnoziarniste.


7 komentarzy:

  1. Jakie fajne chrupki ! Ile mają kalorii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ym, na opakowaniu napisane jest, że porcja 30g ma tylko 116kcal -cała paczka ma 60g. Ogólnie te chrupko - snacki są bardzo lekkie. Napisane jest też, że 30g snaków ma tylko 0,3g tłuszczu =)

      Usuń
  2. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu w kategorii Versitale Blogger ;) szczegóły : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-zostaam-wyrozniona.html Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń